księgowanie dokumentów w księdze podatkowej, prowadzenie ewidencji środków trwałych, prowadzenie ewidencji wyposażenia,
naliczanie podatku dochodowego i ustalanie wysokości zaliczki miesięcznie lub kwartalnie, wypełnianie deklaracji rocznych rozliczających podatek dochodowy.
księgowanie dokumentów uproszczonej ewidencji ryczałtu,
naliczanie podatku zryczałtowanego,
prowadzenie ewidencji środków trwałych, prowadzenie ewidencji wyposażenia.
prowadzenie rejestru zakupów i sprzedaży VAT, ustalanie wysokości podatku należnego i naliczonego, rozliczanie transakcji WNT, WDT, import i eksport, sporządzanie deklaracji JPK_V7M i JPK_V7K, VAT-8, VAT-9, VAT-EU, JPK_V7
rozliczanie proporcji VAT.
sporządzanie planu kont,
dekretacja i księgowanie dokumentów,
prowadzenie rozrachunków z kontrahentami,
prowadzenie ewidencji środków trwałych,
prowadzenie ewidencji wyposażenia,
ustalanie wyniku finansowego,
naliczanie podatku dochodowego,
sporządzanie deklaracji CIT,
bilans, RZiS dla leasingów, kredytów, na żądanie klientów,
sporządzenie sprawozdania finansowego i pomóc w jego złożeniu przez e-KRS.
prowadzenie rejestru zakupów i sprzedaży VAT,
ustalanie wysokości podatku należnego i naliczonego,
rozliczanie transakcji WNT, WDT, import i eksport,
sporządzanie deklaracji VAT-8, VAT-9, VAT-EU, JPK_V7M, JPK_V7K
rozliczanie proporcji VAT dla usług mieszanych
tworzenie akt osobowych,
prowadzenie ewidencji pracowników, kart urlopowych, rejestrów badań lekarskich, szkoleń BHP i zwolnień lekarskich,
sporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych oraz rachunków,
naliczanie i sporządzanie listy płac,
tworzenie i prowadzenie kartotek wynagrodzeń,
wypełnianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach pracowników,
zgłaszanie pracowników do ZUS,
wyliczanie zobowiązań i sporządzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego (PIT-8B, PIT-11, PIT-4, PIT-4R,),
wyliczanie zobowiązań i sporządzanie deklaracji do ZUS (raporty miesięczne, RMUA, ZUS-Z3, ZUS-Z15, RP-7)
W prosty, intuicyjny sposób wystawiaj faktury w Twojej firmie, także w walucie obcej. Sprzedaż będzie przebiegać szybciej dzięki temu, że wszystkie informacje o danym kontrahencie znajdziesz w Comarch ERP Optima w jednym miejscu. Dzięki nowoczesnym rozwiązania twoje faktury będą od razu widoczne w programie u księgowej i nie musisz już martwić się że czegoś zapomnisz dostarczyć lub umknie ci jakaś kartka, lub zastosujesz niewłaściwy kurs dla faktur w walucie obcej. Również masz dostęp do programu Handel, gdzie masz możliwość prowadzenie własnego magazynu i ewidencji towarów.
Chcesz założyć spółkę albo otworzyć działalność gospodarczą – poprowadzimy ci krok po kroku od wyboru formy prowadzenia działalności, systemy opodatkowania która będzie najbardziej dla Ciebie odpowiednia do rejestracji firmy w CEiDG/KRS, zgłoszenie do US, ZUS, CRBR, otwarcie rachunku bankowego, pełna obsługa spółek w S-24.
Plus rejestrując u nas firmę nie musisz wydawać duże koszty w przyszłości na notariusza przy
zmianie składu zarządu i wspólników,
dodawanie i usuwanie prokurentów,
zmianie sposobu reprezentacji spółki,
zmianie nazwy spółki,
zmianie adresu siedziby,
zmianie kodów PKD,
zmianie kapitału zakładowego spółki,
tworzenie uchwał,
zawieszeniu spółki.
Biuro wirtualne dla twojej firmy od 50zł/m-c. Adres siedziby, adres do korespondencji, adres dla rejestracji w VAT dla twojej firmy, pakiety obsługi korespondencji, skanowanie, drukowanie, wynajem salki konferencyjnej dla spotkań z klientami.
Przygotowywanie i wysyłanie wszystkich niezbędnych dokumentów do legalizacji zatrudnienia cudzoziemców, rozliczenie delegacji krajowych i zagranicznych, formy A1, uzyskanie PESEL, NIP, zezwolenia na pracę, oświadczenia o zamiarze zatrudnienia obcokrajowców, zezwolenia na pobyt.
Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom pracujemy całkowicie online z dostępem do baz danych na całym świecie. Nie musisz już jeździec do księgowej co miesiąc z dokumentami. Korzystamy z platformy która pozwala w łatwy i bezpieczny sposób komunikować i udostępniać dane i dokumenty poprzez bezpieczny szyfrowany system chmurowy. Ważna jest również możliwość zarządzania dostępem do danych w iBard24 poprzez tworzenie subkont i przydzielanie uprawnień użytkowników do plików i folderów. Zapewniamy tym samym poufność danych naszych klientów. Na subkontach, które tworzymy dla niektórych klientów biura, zamieszczamy skany różnych dokumentów firmowych oraz szablony pism i druków. Klient nie musi kontaktować się już z biurem, aby otrzymać stosowny dokument – ma do niego stały dostęp poprzez sieć Internet, także poza godzinami pracy biuramożliwość zarządzania dostępem do danych w iBard24 poprzez tworzenie subkont i przydzielanie uprawnień użytkowników do plików i folderów. Zapewniamy tym samym poufność danych naszych klientów. Na subkontach, które tworzymy dla niektórych klientów biura, zamieszczamy skany różnych dokumentów firmowych oraz szablony pism i druków. Klient nie musi kontaktować się już z biurem, aby otrzymać stosowny dokument – ma do niego stały dostęp poprzez sieć Internet, także poza godzinami pracy biura. (Jak to działa więcej o Comarch Ibard)
Jeśli że jednak jesteś miłośnikiem tradycyjnego biura rachunkowego i papierowych dokumentów – ułatwimy Ci sprawę i odbierzemy dokumenty samodzielnie w dowolnych godzinach i dniach, nie masz czasu na spotkanie wyjazdowe – przyjedziemy do twojej siedziby.
Potrzebujesz dodatkowych usług poza abonamentem na obsługę księgową – nie ma problemu. Załatwimy wszystkie wnioski na leasing, kredyt, pomożemy sporządzić umowy, napisać uchwały itp. Od nas nie usłyszysz że ta usługa jest poza obszarem świadczonych przez nas usług.
Aleje Jerozolimskie 85 -21
02-001 Warszawa
Tel.: +48 792555488
E-mail: biuro@stefancoksiegowosc.pl
Zobacz nas w portalach:
Copyright © Stefanco Usługi księgowe
All rights reserved. Polityka Cookies
Made with ♥︎ by Skydoo